پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۰:۰۸:۴۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ ساعت ۲۰:۰۷
لینک کوتاه مطلب:

آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان دهگلان برگزار شد

با حضور  دکتر رمضانی معاونت سیاسی و انتظامی استانداری کردستان دکتر حمیدرضا معتصمی به عنوان فرماندار جدید شهرستان دهکلان معرفی شد.

در جلسه شورای اداری که ظهر امروز در سالن سالن شهید  مطهری شهر دهگلان و با حضور دکتر رمضانی معاونت سیاسی استانداری کردستان، امام جمعه شهرستانهای قروه و دهگلان، فرمانده بسیج و نیروی انتظامی شهرستان و مدیران و معتمدین و مدعیون شهرستان دهگلان برگزار شد از زحمات مهندس فرزاد شمس تقدیر و دکتر حمید رضا معتصمی به عنوان فرماندار شهرستان دهگلان معرفی شد.

دکتر رمضانی در این مراسم از زحمات و تلاشهای فرزاد شمس در راستای رفع مشکلات و اعتلای شهرستان دهگلان نقدیر و تشکر کرد و ابراز امیداوری کرد دکتر معتصمی فرماندار جدید دهگلان با تکیه بر تجارب و توانایی های خود و استفاده از تجارب فرزاد شمس پیشبرد هرچه بهتر عمران آبادانی و برخورداری دهگلان را محقق سازد.

پس از این مراسم فرماندار اسبق و جدید شهرستان به همراه امام جمعه و فرمانده نیروی انتظامی با حضور در گلزار شهدای دهگلان و قراعت فاتحه به جایگاه شهیدان ادای احترام کردند. پس از آن ایشان  با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان با ایشان دیدار نمودند.