دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۳:۴۰:۴۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۱/۱۹ ساعت ۱۳:۵۷
لینک کوتاه مطلب:

نشست هم اندیشی فرماندار با هیأت امنای مساجد بخش بلبان آباد برگزار شد‌.

جلسه هم اندیشی فرماندار با اعضای هیأت امنای مساجد بخش بلبان آباد با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، رییس اداره اوقات و امور خیریه شهرستان قروه و بخشدار بخش بلبان آباد در محل مسجد جامع شهر بلبان آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دهگلان، امروز یکشنبه مورخ ۱۹ فروردین ماه، جلسه هم اندیشی فرماندار با اعضای هیأت امنای مساجد بخش بلبان آباد با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، رییس اداره اوقات و امور خیریه شهرستان قروه و بخشدار بخش بلبان آباد در محل مسجد جامع شهر بلبان آباد برگزار شد.

️فرماندار در این جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران در ماه پر خیر و برکت رمضان، اظهار داشت: مسجد محور اصلی فعالیت های دینی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و … است و نقش هیات امنای مسجد در تصمیم گیری برای بهبود امور مهم است، وی عنوان نمود: کانون های مذهبی و فرهنگی مساجد در انجام امور مذهبی و فرهنگی نقش مهمی دارند و می توانند تاثیر بسزایی در افزایش حضور مردم در مسجد داشته باشد.

وی از تخصیص اعتبار در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان برای تعمیر و تجهیز مساجد شهرستان خبر داد و افزود: اگر کارکردهای مسجد تقویت شود مسایل و مشکلات محلی توسط مردم رفع می شود.

فرماندار در بخش دیگری از سخنان خود تلاش برای تحقق شعار سال را بسیار مهم دانست و گفت: منویات مقام معظم رهبری باید سرلوحه امور قرار گیرد و برای این مهم باید برنامه‌ریزی جدی کرد، همه دستگاه‌ها باید زمینه مشارکت و حضور مردم در سطوح مختلف را فراهم کنند. ایشان با اشاره به آغاز بازدیدهای میدانی از روستاهای سطح شهرستان از هفته آینده گفت: برنامه های عمرانی خوبی برای شهرستان پیش بینی شده و ان شا الله اجرای این برنامه ها بزودی عملیاتی خواهد شد. ‏

 

۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳