جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ , ۱۲:۱۷:۲۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۳/۲۶ ساعت ۱۴:۱۴
لینک کوتاه مطلب:

جلسه هیأت امناء مسکن محرومین حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی (ره) به ریاست فرماندار برگزار شد.

جلسه هیأت امناء مسکن محرومین حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی (ره) به ریاست فرماندار و با حضور مسئولان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دهگلان، روز شنبه مورخ ۲۶ خرداد ماه، اولین جلسه هیأت امناء مسکن محرومین حساب ۱۰۰ امام (ره) به ریاست فرماندار و با حضور امام جمعه، مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، جمعی از مدیران و روسای ادارات، سرپرست شهرداری دهگلان، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای قروچای در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد.
در این جلسه ضمن ارایه گزارشی از عملکرد و بررسی مصوبات جلسه قبل، به منظور ارتقاء مشارکت‌های مردمی به ویژه شناسایی و جذب خیرین و همچنین حمایت حساب ۱۰۰ جهت کمک به ساخت مسکن محرومین در شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ گردید. همچنین مواردی جهت کمک به ساخت ۸ واحد مسکونی برای محرومین در زمین هبه شده به حساب ۱۰۰حضرت امام ( ره ) واقع در دهستان قروچای مصوب گردید.
در پایان جلسه از خدمات و زحمات فرماندار توسط مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
 
 ۲۶ خردادماه ۱۴۰۳