پنج شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ , ۱۷:۱۷:۰۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۵/۲۴ ساعت ۱۶:۴۳
لینک کوتاه مطلب:

بازدید میدانی فرماندار شهرستان دهگلان از روستاهای چرخه بیان و باغچه مریم

دکتر معتصمی فرماندار شهرستان به همراه بخشدار بخش مرکزی و جمعی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان از روستاهای چرخه بیان و باغچه مریم از توابع بخش مرکزی ‌بازدید بعمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دهگلان، صبح امروز چهارشنبه مورخ ۲۴ مردادماه، دکتر معتصمی فرماندار شهرستان به همراه بخشدار بخش مرکزی و جمعی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان از روستاهای چرخه بیان و باغچه مریم از توابع بخش مرکزی ‌بازدید بعمل آوردند.

در این بازدید که اعضای شورای اسلامی، دهیار و اهالی نیز حضور داشتند، مهم‌ترین مسائل، مشکلات و مطالبات اهالی برای توسعه و آبادانی روستا مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

آسفالت جاده دسترسی به روستای باغچه مریم، ادامه اجرای پروژه هدایت فاضلاب، تجهیز سرویس بهداشتی مدرسه روستای چرخه بیان، بازنگری نقشه طرح هادی، اجرای طرح هادی، مشکلات مربوط به اینترنت و آنتن دهی موبایل و … از جمله مواردی بود که مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار در این بازدید ضمن شنیدن مسائل و مشکلات روستا قول مساعد دادند جهت تسریع در رفع موضوعات مطرح شده پیگیری لازم را از طریق ادارات استانی و شهرستانی معمول نمایند. ‏

۲۴ مردادماه ۱۴۰۳