یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ , ۰۶:۰۶:۴۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۵/۱ ساعت ۱۴:۱۴
لینک کوتاه مطلب:

برگزاری جلسه خرید تضمینی گندم در شهرستان دهگلان

جلسه هماهنگی خرید تضمینی گندم به ریاست فرماندار و با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، رییس سازمان بازرسی استان، مدیر کل تعاون روستایی، مدیر کل غله، جمعی از اعضای شورای تأمین، معاون سازمان بازرسی، معاون جهاد کشاورزی استان و تعدادی از کارشناسان سازمان بازرسی و جمعی از مدیران شهرستانی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دهگلان، امروز دوشنبه مورخ ۱ مردادماه؛ جلسه هماهنگی خرید تضمینی گندم به ریاست فرماندار و با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، رییس سازمان بازرسی استان، مدیر کل تعاون روستایی، مدیر کل غله، جمعی از اعضای شورای تأمین، معاون سازمان بازرسی، معاون جهاد کشاورزی استان و تعدادی از کارشناسان سازمان بازرسی و جمعی از مدیران شهرستانی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه با توجه به مطرح بودن بحث سلامت و امنیت غذایی به حساسیت لازم در امر خرید گندم تاکید گردید و در راستای رفع مشکلات موجود در زمینه مراکز خرید، حمل گندم، هماهنگی لازم جهت پرداخت به موقع بهای گندم خریداری شده، بازرسی و نظارت کارشناس در راستای بررسی روند کیفیت خرید تضمینی گندم و … بحث و تبادل نظر شد و در این خصوص تصمیمات لازم اتخاذ شد. ‏

  

۱ مردادماه ۱۴۰۳