یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ , ۰۵:۳۷:۰۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۳/۲۴ ساعت ۱۴:۲۴
لینک کوتاه مطلب:

همزمان با گرامیداشت هفته جهادکشاورزی

دومین جلسه شورای کشاورزی شهرستان برگزار شد.

دومین جلسه شورای کشاورزی شهرستان با حضور نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دهگلان، همزمان با گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی، دومین جلسه شورای کشاورزی شهرستان به ریاست دکتر معتصمی فرماندار و با حضور دکتر محمد رسول شیخی زاده نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی، معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری، بخشداران، مدیران جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری، تعاون روستایی، شبکه دامپزشکی شهرستان، اعضای شورای کشاورزی، کارشناسان مربوطه و جمعی از مدیران عامل اتحادیه ها در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

در این جلسه فرماندار ضمن تبریک هفته جهادکشاورزی به خدمت گزاران حوزه کشاورزی و تشکر و خیر مقدم خدمت اعضای محترم در جلسه، عنوان کرد: بخش کشاورزی مهم‌ترین عرصه برای ایجاد اشتغال و تولید در شهرستان می باشد و توجه به بخش کشاورزی نتایج موثری از جمله تولید، رونق اقتصادی، اشتغال و توسعه روستاها را در پی خواهد داشت. ایشان ظرفیت های حوزه کشاورزی در شهرستان را بسیار مهم و ارزشمند دانسته و بر برنامه ریزی دقیق و مدون جهت رفع کاستی ها و نیز شکوفایی و تقویت ظرفیت ها و نقاط قوت تأکید کرد.

در ادامه دکتر شیخی زاده نماینده محترم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر توجه بیشتر به بخش کشاورزی اظهار داشت: در هفته گذشته دیداری با وزیر محترم جهاد کشاورزی داشته و دغدغه کشاورزان منطقه در خصوص قطعی برق، کمبود تسهیلات و …. را منعکس نموده، ایشان از وجود برخی قوانین دست و پا گیر و موازی کاری در برخی ادارات گلایه داشتند و گفتند: در دوران نمایندگی و خدمت تمام تلاش خود را برای توسعه بخش کشاورزی و نیز رفع مشکلات و کاستی های آنان خواهم کرد، در ادامه جلسه تعدادی از مدیران اتحادیه ها و کشاورزان مشکلات و مطالبات خود را بیان و تصمیمات لازم اتخاذ و مصوباتی برای پیگیری به تصویب اعضا رسید. ‏

   

۲۴ خردادماه ۱۴۰۳