یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ , ۰۵:۳۷:۵۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۳/۲۱ ساعت ۱۴:۳۳
لینک کوتاه مطلب:

جلسه بررسی مسائل و مشکلات اجرای پروژه شبکه هدایت فاضلاب شهرک امین آباد و سامانه خط انتقال آب سد قوچم (ضلع شرقی)

جلسه بررسی مسائل و مشکلات اجرای پروژه شبکه هدایت فاضلاب شهرک امین آباد و سامانه خط انتقال آب سد قوچم (ضلع شرقی) به ریاست فرماندار و با حضور مدیرکل آبفای کردستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دهگلان، امروز دوشنبه مورخ ۲۱ خردادماه، جلسه بررسی مسائل و مشکلات پروژه اجرای شبکه فاضلاب شهرک امین آباد و سامانه خط انتقال آب سد قوچم (ضلع شرقی) به ریاست دکتر معتصمی فرماندار شهرستان و با حضور دکتر حیدری معاون نظارت سازمان بازرسی استان، مدیر کل آبفای استان، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کردستان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، معاون اجرایی سد قوچم، روسای ادارات ثبت اسناد و املاک و آبفا شهرستان، سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر دهگلان و کارشناسان حقوقی در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد‌.

در این جلسه فرماندار شهرستان با اشاره به اهمیت پروژه خط انتقال آب شرب به شهر دهگلان بر رفع مشکلات، همکاری و مساعدت همه دستگاه‌های اجرایی مربوطه و تسریع در اتمام این پروژه تأکید نمودند.

در ادامه هریک از اعضای جلسه به بیان مسائل و مشکلات در این زمینه پرداختند و راهکارهای جهت حل مشکلات مصوب و تصمیمات لازم اتخاذ گردید. ‏

۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۳