یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ , ۰۵:۴۳:۱۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۳/۱۷ ساعت ۱۴:۴۲
لینک کوتاه مطلب:

دومین جلسه شورای اداری شهرستان به ریاست فرماندار برگزار شد.

دومین جلسه شورای اداری شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور دکتر شیخی زاده نماینده مردم شریف شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دهگلان، امروز پنج‌شنبه مورخ ۱۷ خرداد ماه، دومین جلسه شورای اداری شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه دهگلان، اعضای شورای تامین و روسای ادارات و نهادهای شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه فرماندار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رییسی و شهدای خدمت به ارایه گزارشی از مهم‌ترین اقدامات و خدمات دولت سیزدهم در شهرستان پرداخت. وی در ادامه عنوان کرد: مدیران و مسئولان با تلاش شبانه روزی به مردم ثابت کنند راه شهید جمهور و راه خدمت همچنان ادامه دارد. ایشان از مدیران شهرستان خواستند با کار جهادی زمینه رضایتمندی مردم را فراهم نمایند. وی افزود: مسئولان شهرستان در کنار تلاش و خدمات صادقانه باید در راستای جهاد تبیین خدمات را به سمع و نظر مردم برسانند. ایشان بر لزوم تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام تأکید و اظهار داشت: کمیته برنامه ریزی شهرستان در روزهای آینده تشکیل و تمهیدات لازم برای توزیع اعتبارات دستگاه‌های اجرایی اتخاذ خواهد شد.

فرماندار در ادامه بر برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در فضایی سالم در شهرستان تاکید کرد و گفت: ضمن پرهیز از هرگونه جهت گیری در انتخابات، همه ما وظیفه داریم با توجه به مولفه های چهارگانه مورد تأکید مقام معظم رهبری (مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت) برای برگزاری انتخاباتی سالم همراه با حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رأی تلاش کنیم. وی با اشاره به اینکه انتخابات یک مسئله ملی است تأکید کرد تمام امکانات دستگاها شامل نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز بر اساس نیاز در اختیار ستاد انتخابات در شهرستان قرار گیرد.

در این جلسه مدیران ادارات راه و شهرسازی، توزیع برق، منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان و مدیر عامل کارخانه لاستیک بارز به ارائه گزارشی از اهم اقدامات و فعالیت‌های انجام گرفته در حوزه کاری خود پرداختند.

۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۳