شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ , ۱۰:۱۲:۰۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۲/۲۵ ساعت ۱۹:۰۵
لینک کوتاه مطلب:

برگزاری جلسه بررسی مسائل و مشکلات محورهای مواصلاتی و جاده های روستایی شهرستان دهگلان

جلسه بررسی مسائل و مشکلات محورهای مواصلاتی و جاده های روستایی شهرستان دهگلان به ریاست دکتر معتصمی فرماندار و با حضور مهندس حسنی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دهگلان، امروز سه شنبه مورخ ۲۵ اردیبهشت ماه، جلسه بررسی مسائل و مشکلات محورهای مواصلاتی و جاده های روستایی شهرستان به ریاست دکتر معتصمی فرماندار و با حضور مهندس حسنی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، معاونین اداره کل راهداری، معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری، بخشداران، رییس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان و تعدادی از پیمانکاران در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. در این جلسه مسائل و مشکلات محورهای مواصلاتی و راه های روستایی شهرستان مورد بررسی قرار گرفتند.

انجام ۲۶ کیلومتر روکش آسفالت در ۶ نقطه راه‌های اصلی و فرعی، انجام آسفالت ۱۵/۵ کیلومتر راه روستایی، ادامه پروژه تعریض محور دهگلان به بلبان آباد، اختصاص ۳ دستگاه دوربین کنترل سرعت، اختصاص یک دستگاه غلطک، اختصاص یک دستگاه لودر، یک دستگاه سواری به راهداری شهرستان، خط کشی و ایمن سازی راه ها و نیز تسطیح و تیغه زنی تعدادی از راه‌های مواصلاتی روستایی از جمله مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود که در سال جاری انجام خواهد شد.