دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۰:۱۶:۲۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ ساعت ۱۵:۴۹
لینک کوتاه مطلب:

پیام تقدیر و تشکر فرماندار دهگلان از حضور مردم شریف شهرستان در انتخابات یازدهم اسفند ماه

فرماندار دهگلان در پیامی از حضور "آگاهانه" و "هوشمندانه " مردم دهگلان در پای صندوق‌های رأی و خلق حماسه‌ای دیگر در ۱۱ اسفند قدردانی کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

یازدهم اسفندماه تجلی دیگری از حضور حماسی و برخواسته از معرفت ملت ایران در تعیین خدمتگزاران خود از رهگذر صندوق‌های رأی بود و مردم مومن، ولایت‌مدار و انقلابی دهگلان نیز همگام با سایر هموطنان در سراسر کشور، با مشارکت خود در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری حماسه آفریدند و به دنیا به ویژه بدخواهان ملت ایران و هم‌‌پیمانانشان ثابت کردند که حق تعیین سرنوشت خود را مغتنم شمرده و پشتیبان نظام بوده و به آرمان‌های مترقی رهبر کبیر انقلاب و رهنمودهای مقام معظم‌ رهبری پایبند بوده و تهدیدها و توطئه‌های مختلف تاثیری در اراده ایشان ندارد.

اینجانب از حضور آگاهانه مردم بصیر و متعهد ایران و به ویژه شهرستان دهگلان در پای صندوق‌های رأی، قدردانی می‌کنم و برای منتخبان مردم توفیقات روزافزون مسئلت دارم.

در پایان از زحمات و تلاش‌های صادقانه و شبانه‌روزی کلیه عزیزان دخیل در امر برگزاری انتخابات، بویژه عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، نیروهای امنیتی، قضایی، نظامی، انتظامی، اصحاب رسانه و صدا و سیما، همکاران پر تلاش و دلسوز فرمانداری دهگلان و بخشداری های مرکزی و بلبان آباد، نامزدهای محترم، ستادها و حامیانشان صمیمانه تشکر می‌کنم.

 

حمید معتصمی

فرماندار شهرستان دهگلان