سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۳:۱۷:۰۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۱/۴ ساعت ۱۵:۱۱
لینک کوتاه مطلب:

همایش دهیاران شهرستان دهگلان برگزار شد.

همایش دهیاران شهرستان دهگلان با حضور فرماندار، جمعی از مسئولین و دهیاران شهرستان در محل سالن آمفی تئاتر فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دهگلان، امروز چهارشنبه مورخ ۴ بهمن ماه سال جاری، همایش دهیاران شهرستان دهگلان با حضور دکتر معتصمی فرماندار، معاونین، بخشداران بخش مرکزی و بلبان آباد، جمعی از مدیران ادارات شهرستان و دهیاران بخش مرکزی و بلبان آباد در محل سالن آمفی تئاتر فرمانداری برگزار گردید.

در این همایش دکتر معتصمی فرماندار شهرستان ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) و روز پدر و همچنین فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر و تقدیر و تشکر از زحمات و فعالیت شبانه روزی مدیران ادارات خدمات رسان، بخشداران و دهیاران عنوان نمود: لازم است همایش دهیاران در سال آینده به صورت ماهیانه در سطح بخش برگزار و به صورت فصلی در فرمانداری برگزار و مشکلات مطرح شده مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

ایشان عنوان نمود: مشکلاتی که به صورت مشترک در اغلب روستاها وجود دارد مربوط به راه روستایی، آب شرب، معابر روستایی، اینترنت و آنتن دهی موبایل، بازنگری نقشه طرح هادی است که بخشی از این مشکلات مربوط به کم کاری و عدم پیگیری مدیران و مسئولان و بخش عمده آن مربوط به کمبود اعتبارات است که لازم است مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان تلاش کنند تا رضایتمندی بیشتری برای مردم فراهم و شفاف سازی، اطلاع رسانی و آگاه سازی به مردم انجام شود.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم عنوان نمود: خوشبختانه شهرستان دهگلان در اغلب حوزه ها و بخش های مختلف از جمله: تأمین زمین مسکن ملی، گازرسانی، تعویض کابل های شبکه برق، آسفالت معابر روستایی، توسعه و نوسازی مدارس و… با حمایت های خوب مسولین استانی و پیگیری مدیران ادارات شهرستان و دهیاران در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

ایشان همچنین با اشاره برآمادگی کامل ستاد مدیریت بحران در روستاها، تأمین آذوقه مورد نیاز، آرد و .. و پیش بینی و تمهیدات لازم، بر همکاری، هماهنگی و پاسخ دهی مدیران و مسئولان با دهیاران تاکید نمودند.

در ادامه ایشان با اشاره به اینکه انتخابات بزرگترین رویداد سیاسی و مهم‌ترین موضوع کشور است عنوان نمود: نقش شوراها و دهیاران در مشارکت مردم و حضور در صحنه انتخابات بسیار پررنگ، مهم و اثر بخش و تاثیر گذار است و دهیاران در انتخابات له و علیه کاندیدایی فعالیت نداشته و تخلفات و اخبار انتخاباتی را به موقع به بخشداری منعکس نمایند.

بخشداران بخش مرکزی و بلبان آباد نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد دولت در روستاهای سطح بخش، در خصوص حضور دهیاران و آمادگی در برگزاری انتخابات، برگزاری برنامه ها و مناسبت ها در ایام الله دهه مبارک فجر و … مطالبی را بیان نمودند.

در این همایش تعدادی از دهیاران به نمایندگی از دهیاران شهرستان به بیان مهم ترین مشکلات، مطالبات و دغدغه ها در سطح روستاها پرداختند.

همچنین در پایان همایش از تعدادی از دهیاران شهرستان دهگلان با اهدا لوح سپاس، تجلیل به عمل آمد.

۴ بهمن ماه ۱۴۰۲