سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۵:۱۰:۲۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۱/۳ ساعت ۱۵:۲۲
لینک کوتاه مطلب:

دومین نشست هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت دهه مبارک فجر

دومین نشست هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت دهه مبارک فجر به ریاست فرماندار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دهگلان، صبح امروز سه شنبه مورخ ۳ بهمن ماه، دومین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر با هدف تشریح برنامه‌های ستاد دهه فجر و برگزاری هر چه باشکوه‌تر چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به ریاست دکتر معتصمی فرماندار شهرستان و با حضور سرهنگ رضویان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان، در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

در این جلسه فرماندار اظهار داشت: در ایام الله دهه فجر باید دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمات دولت سیزدهم در شهرستان به خوبی بیان شود. ایشان بر لزوم برگزاری باشکوه مراسم های گرامیداشت دهه فجر و زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا، تأکید و گفت: دهه فجر فرصتی دوباره برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری و شهدا است. در پایان فرماندار با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات گفت: انتخابات مهم تمرین مسأله کشور است و همه با هم باید تلاش کنیم تا شاهد مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

در این جلسه مسئولین کمیته های ۱۴ گانه به بیان مهم ترین برنامه ها، پروژه های قابل افتتاح و طرح ها در این ایام پرداختند.

گفتنی است؛ همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ۶۵ طرح عمرانی و فرهنگی ( ۴۰ طرح و پروژه عمرانی با اعتبار ۲۰۰۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری می رسد) و ۲۵ برنامه فرهنگی در شهرستان دهگلان اجرا می‌شود.

۳ بهمن ماه ۱۴۰۲