چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۲:۵۸:۰۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۰/۲۵ ساعت ۱۳:۵۲
لینک کوتاه مطلب:

برگزاری نشست صمیمانه فرماندار با اصحاب رسانه، خبرنگاران، مسئولان روابط عمومی ادارات و مدیران فضای مجازی شهرستان

برگزاری نشست صمیمانه فرماندار با اصحاب رسانه، خبرنگاران، مسئولان روابط عمومی ادارات و مدیران فضای مجازی شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دهگلان، امروز دوشنبه مورخ ۲۵ دی ماه، نشست هم‌اندیشی فرماندار با اصحاب رسانه، خبرنگاران، مسئولان روابط عمومی ادارات سطح شهرستان و فعالین حوزه مجازی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حضور اصحاب رسانه، با اشاره به دستاوردها و اقدامات خوب دولت سیزدهم در سطح بین المللی، ملی، استانی و شهرستانی تصریح کرد: در حوزه های مختلف عمرانی، اقتصادی، بهداشتی از سیاست خارجی، عضویت اصلی پیمان شانگهای ، ایجاد روابط حسنه و بازگشایی سفارت عربستان، راه آهن رشت آستارا و در حوزه داخلی از جمله مهار بیماری منحوس کرونا، ساماندهی پرداخت یارانه ها ، اجرای طرح رتبه بندی معلمان، آزاد سازی پول های بلوکه شده و .. و در سطح استانی حل مشکلات آب شرب، افتتاح و بهره‌برداری از پروژه راه آهن سنندج- همدان، افتتاح فرودگاه سقز، تکمیل پروژه های نیمه تمام و… از مطالبات چندین ساله مردم بوده است که در دولت سیزدهم تحقق یافت. وی با تأکید بر لزوم انعکاس خدمات دولت سیزدهم توسط رسانه ها ادامه داد: در سطح شهرستان نیز انتقال آب سد قوچم به دهگلان و قروه، کلنگ زنی دو بانده نمودن محور دهگلان به بلبان آباد، حل مشکل آب شرب دهگلان و بلبان آباد، اجرای طرح هادی در روستاها، برخورداری صد در صدی روستاهای شهرستان از نعمت گاز، تبدیل صد در صدی کابل های مسی به کابل های خود نگه دار در سطح شهرستان، افتتاح ساختمان فرمانداری، پوشش اینترنت و در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، کشاورزی و … اقداماتی است که انجام گرفته است.

ایشان در ادامه با اشاره به اینکه انتخابات مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور است و دشمن به دنبال دلسرد کردن مردم در انتخابات است عنوان نمود: رسانه ها، مسئولین روابط عمومی و فعالین فضای مجازی نقش موثری برای بالا بردن مشارکت مردم در انتخابات دارند و با روشنگری، اطلاع رسانی به موقع و دقیق، آگاه سازی و شفافیت برای تحقق حضور حداکثری و مشارکت مردم در انتخابات نقش آفرینی کنند.

در این نشست صمیمانه اعضای حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات خود پیرامون موضوعات و مشکلات، مطالبات، انتظارات و مسائل حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، عمران و … پرداختند.

 

۲۵ دی ماه ۱۴۰۲