جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۹:۵۱:۱۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۰/۲۴ ساعت ۱۴:۰۰
لینک کوتاه مطلب:

برگزاری دوازدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان دهگلان به ریاست فرماندار

برگزاری دوازدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان دهگلان به ریاست فرماندار در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دهگلان، امروز یک شنبه مورخ ۲۴ دی ماه، دوازدهمین جلسه ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به ریاست دکتر معتصمی فرماندار شهرستان و با حضور دادستان، اعضای هیأت نظارت و‌ اجرایی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری، بخشداران مرکزی و بلبان آباد در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه فرماندار ضمن تبریک حلول ماه رجب، با اشاره به اجرای راهبرد های مورد تأکید مقام معظم رهبری اظهار داشت: وظیفه اصلی مجریان انتخابات اجرای صحیح قانون و امانت داری است و در این راستا همه باید برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند و حضور حداکثری مردم تلاش کنند.

در این جلسه ضمن ارایه گزارشی از اقدامات انجام گرفته موضوعاتی چون تعیین محل استقرار شعب اخذ رأی، مسیرهای تعیین شده برای برپایی ستاد های تبلیغاتی داوطلبین، تعیین محل های عمومی برای سخنرانی داوطلبین، در نظر گرفتن چند نقطه در سطح شهرهای دهگلان و بلبان آباد برای تبلیغات و نصب پوسترهای تبلیغاتی داوطلبین، بررسی کمبودها و رفع مشکلات و نواقص محل شعب و ..‌. مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

۲۴ دی ماه ۱۴۰۲