دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۵:۵۳:۰۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۹/۱۸ ساعت ۱۴:۴۵
لینک کوتاه مطلب:

برگزاری هشتمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان دهگلان به ریاست فرماندار

هشتمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان دهگلان به ریاست فرماندار و با حضور اعضای کمیته های ستاد انتخابات شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دهگلان، امروز شنبه مورخ ۱۸ آذر ماه، هشتمین جلسه ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با هدف بررسی اقدامات و ارایه برنامه های کمیته های مختلف ستاد به ریاست دکتر معتصمی فرماندار شهرستان و با حضور معاونین، بخشداران مرکزی و بلبان آباد و مسئولین کمیته های انتخابات شهرستان، در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. فرماندار در این جلسه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر انتخابات با شکوه و حضور حداکثری، بر لزوم حفظ بی طرفی و عوامل اجرایی در انتخابات تأکید کرد و افزود: همکاری و تعامل جهت برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری باید در دستور کار قرار گیرد.

در این جلسه در خصوص احصا تمامی محدودیت ها و مشکلات موجود و پیش بینی های لازم جهت رفع آن‌ها، تعیین و استقرار محل شعب اخذ رأی، شناسایی و چینش عوامل اجرایی، شناسایی نقاط فاقد آنتن دهی، تدوین اطلس انتخاباتی و … مورد بحث، بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

در ادامه گزارشی از اقدامات انجام گرفته توسط اعضا ارایه شد. ‏

 

۱۸ آذر ماه ۱۴۰۲