دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۰:۴۰:۰۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۹/۱۶ ساعت ۱۵:۰۶
لینک کوتاه مطلب:

همزمان با ایام فاطمیه؛ شهرستان دهگلان معطر به عطر شهید گمنام می‌شود

فرماندار گفت: شهرستان دهگلان، میزبان پیکر پاک یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دهگلان؛ صبح امروز، جلسه هماهنگی تشییع شهدای گمنام با محوریت برنامه ریزی های لازم جهت برگزاری باشکوه و شایسته مراسم استقبال، وداع،‌ تشییع و تدفین شهدا، به ریاست دکتر معتصمی فرماندار شهرستان و با حضور امام جمعه، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اعضای شورای تأمین، و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس، گفت: شهرستان دهگلان روز ۲۶ آذر ماه، میزبان پیکر پاک یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود.

فرماندار با تأکید بر فضاسازی محیطی و معنوی مسیرهای تشییع شهدای گمنام در این شهرستان گفت: مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام با حضور گسترده اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان، روز یکشنبه ۲۶آذرماه، برگزار خواهد شد. وی افزود: همه ما مدیون شهدا هستیم و باید از همه ظرفیت‌ها برای میزبانی شایسته در مراسم وداع با شهدا استفاده شود تا بتوانیم ضمن تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا زمینه گسترش فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ایجاد و نسل جوان را با این فرهنگ آشنا سازیم. ‏

۱۶ آذر ماه ۱۴۰۲