جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۶:۰۰:۵۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۷/۹ ساعت ۱۸:۳۴
لینک کوتاه مطلب:

برگزاری سومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان دهگلان به ریاست فرماندار

سومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان دهگلان به ریاست فرماندار در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دهگلان، سومین جلسه ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به ریاست دکتر معتصمی فرماندار شهرستان و با حضور معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری، بخشداران بخش مرکزی و بلبان آباد و مسئولین کمیته های انتخابات، در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

در این جلسه فرماندار ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت، با اشاره به ۴ راهبرد کاری ستاد انتخابات شهرستان (سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت) و تأکید بر رعایت اصل بی طرفی و عمل به وظایف قانونی و اهمیت صحت انتخابات افزود: ستاد انتخابات شهرستان به دقت بر اجرای فرایند ها نظارت دارد و فرمانداری به عنوان برگزارکننده انتخابات باید تمهیدات لازم را در جهت برگزاری انتخابات سالم بیاندیشد و با برگزاری جلسات ستاد انتخابات به صورت مستمر هر گونه ضعف و کمبود در راستای برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات رفع شود.

ایشان در ادامه اظهار داشت: انتشار هر گونه اخبار و اطلاعات حوزه ی انتخابات شهرستان صرفا از طریق روابط عمومی فرمانداری شهرستان به عنوان مرجع رسمی و کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خواهد بود.

در این جلسه پیرامون اقدامات انجام گرفته، بررسی و بیان مصوبات ستاد انتخابات استان، ارائه گزارش و بررسی آخرین وضعیت اتصال فرمانداری و بخشداری ها به شبکه فیبر نوری، وضعیت تأمین نیروی انسانی، مباحث آموزش اعضا و … بحث و تبادل نظر صورت گرفت. ‏

 

۹ مهرماه ۱۴۰۲