شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۸:۴۴:۲۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ ساعت ۲۱:۲۴
لینک کوتاه مطلب:

پیام تبریک فرماندار دهگلان به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام

فرماندار دهگلان در پیامی، ولادت با سعادت حضرت قائم (عج)، نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) را به مردم شریف شهرستان دهگلان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان دهگلان، متن پیام بدین شرح است:

“بسم الله الرحمن الرحیم”

امنیت، آسایش و اقتدار مثال زدنی نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر دسیسه و توطئه های مختلف دشمنان؛ حاصل خون شهیدان، فداکاری ایثارگران و تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر مجموعه خدوم، هوشیار و موقعیت شناس نیروهای اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و انتظامی، خصوصا “سربازان گمنام امام زمان(عج)” است که همواره با مجاهدت، تکیه بر سلاح ایمان و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری بسترساز امنیت برای ایجاد رشد و توسعه ایران اسلامی بوده و با مبارزه بی امان با ترفندهای دشمنان اسلام، امید، آرامش و امنیت را به مردم هدیه می نمایند. به طور یقین تلاش‌های ارزنده این عزیزان چشمگیر و قابل تقدیر است.

اینجانب ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه امنیت و قدردانی از زحمات شبانه روزی و طاقت فرسای همه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، بویژه نیروهای خدوم شهرستان دهگلان “هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج)” را به همه کسانی که دل در گرو امنیت ایران اسلامی دارند و در این راستا نقش آفرینی می کنند تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

حمید معتصمی

فرماندار شهرستان دهگلان