جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۵:۱۵:۴۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۰/۱۵ ساعت ۱۶:۰۴
لینک کوتاه مطلب:

جلسه ستاد بازآفرینی شهری برگزار شد

جلسه ستاد باز آفرینی شهری به ریاست فرماندار دهگلان با محوریت توانمندسازی، بهسازی، نوسازی و احیای بافت های فرسوده قدیمی و ناکارآمد شهری، در محل سالن جلسات فرمانداری دهگلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دهگلان؛ جلسه ستاد باز آفرینی شهری به ریاست فرماندار دهگلان و با حضور دیگر اعضا با محوریت توانمندسازی، بهسازی، نوسازی و احیای بافت های فرسوده قدیمی و ناکارآمد شهری، در محل سالن جلسات فرمانداری دهگلان برگزار شد.

در این جلسه با توجه به اینکه مسائل و مشکلات بافت های ناکارآمد شهری طی سال‌های اخیر به عنوان یکی از جدیدترین چالش های نظام برنامه ریزی و مدیریت شهری مطرح می‌باشد فرماندار با تاکید براینکه باز آفرینی شهری فرصتی برای جذب اعتبار مستقل دستگاه ها است اظهار داشت: دستگاه های اجرایی شهرستان برای تامین اعتبار پروژه ها، پیگیری مجدانه داشته باشند. ایشان توانمند سازی بافت های فرسوده را کار بسیار بزرگی دانست و اظهار امیدواری کرد با توجه به روحیه ای که در مجموعه مدیریتی شهرستان وجود دارد این امر به بهترین نحو ممکن محقق گردد.

اهداف این ستاد ها و جلساتی که تشکیل خواهد شد برای ایجاد هماهنگی، هم افزایی و همکاری بین بخشی و مشارکت همه ادارات و دستگاه های عضو برای ارائه خدمات و ارتقای حقوق شهروندی است.

 

۱۵ دی ماه ۱۴۰۱