جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۱:۵۱:۱۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۰/۱۵ ساعت ۱۵:۱۹
لینک کوتاه مطلب:

برگزاری دومین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان دهگلان

دومین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان دهگلان به ریاست حمید معتصمی فرماندار دهگلان در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دهگلان، دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان دهگلان به ریاست فرماندار و با حضور دیگر اعضای ستاد با محوریت: تشکیل کمیته سامان ازدواج شهرستان دهگلان، بررسی شرح وظایف اعضای کمیته تخصصی ازدواج و تحکیم خانواده، در محل سالن جلسات فرمانداری دهگلان برگزار شد.

در این جلسه فرماندار دهگلان عنوان نمود: ستاد ساماندهی امور جوانان می بایست بستر حمایت از جوانان بویژه در حوزه اشتغال و ازدواج را فراهم کند، ایشان در ادامه تصریح کرد: مهارت آموزی می تواند باعث ایجاد اشتغال، درآمد و در ادامه ازدواج جوانان شود.

تشکیل مجمع خیرین ازدواج شهرستان،تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج، قرض الحسنه و مسکن، تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال و تسریع در پروژه مسکن ملی دهگلان، ایجاد کارگاه های آموزشی و مشاوره ای پیش از ازدواج، آگاه سازی خانواده ها توسط معتمدین، ماموستایان و افراد صاحب نظر جهت پیشگیری از تبعات منفی ایجاد شده به دلیل بالا رفتن سن ازدواج و افزایش آسیب های اجتماعی، لزوم کاهش سخت گیری های بی مورد  و آسان نگری برخی خانواده ها برای ازدواج جوانان و … از مهمترین مباحث مورد بحث در این جلسه بود.

 
 ۱۵ دی ماه ۱۴۰۱