شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۸:۳۷:۲۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۰/۱ ساعت ۱۷:۱۹
لینک کوتاه مطلب:

جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان دهگلان برگزار گردید.

جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان دهگلان به ریاست فرماندار در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دهگلان، کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان دهگلان به ریاست فرماندار و با حضور معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری و اعضای کارگروه، در محل سالن جلسات فرمانداری دهگلان تشکیل شد.

در این جلسه فرماندار شهرستان با اشاره به اینکه، موضوع آرد و نان یک مسئله مهم و حیاتی است و با سلامت مردم سرو کار دارد در این خصوص با احدی تعارف نداریم و  اولویت برای مسئولین رضایتمندی و سلامتی جامعه خواهد بود. لذا می طلبد نظارت و بازرسی ها به طور منظم، دقیق و مستمر انجام گیرد.

فرماندار دهگلان بر تشدید نظارت توسط گشت های بازرسی بر عملکرد خبازی ها تاکید کرد و از  مدیریت جهاد کشاورزی به عنوان متولی نظارت بر حوزه آرد و نان خواستند هیچ گونه اغماضی در خصوص تخلفات خبازی ها صورت نگیرد و در خصوص تأمین موتور برق برای مواقع ضروری و نیز نصب دوربین مداربسته برای نظارت بیشتر تأکید نمودند.

در ادامه این جلسه مدیر محترم جهاد کشاورزی ضمن ارائه گزارش عملکرد مصوبات جلسه قبل، در خصوص موارد مربوط به مسائل و مشکلات حوزه آرد و نان، کیفیت توزیع آرد سهمیه ای بین خبازی ها، کاهش سهمیه ی خبازی های متخلف، استفاده از ظرفیت دهیاری‌ها جهت نظارت بر خبازی های سطح روستاها مطالبی بیان نمود و در خاتمه پس از  ارائه نقطه نظرات اعضای جلسه تصمیماتی اتخاذ گردید.

در پایان جلسه، توسط فرماندار از ۵ واحد خبازی نمونه سطح شهرستان با اهدا لوح، تقدیر بعمل آمد.

 

۱ دی ماه ۱۴۰۱