سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۴:۴۴:۲۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۹/۲۲ ساعت ۱۶:۳۴
لینک کوتاه مطلب:

سومین جلسه شورای مشارکت های مردمی بهزیستی شهرستان دهگلان برگزار شد.

سومین جلسه شورای مشارکت های مردمی بهزیستی شهرستان دهگلان به ریاست حمید معتصمی فرماندار این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دهگلان، سومین جلسه شورای مشارکت های مردمی بهزیستی شهرستان دهگلان به ریاست حمید معتصمی فرماندار دهگلان و با حضور اعضای شورای مشارکت‌های مردمی و مدیران عامل موسسه خیریه هاوریان روناکی لیلاخ قروچای و موسسه خیریه ساریژ دهگلان در محل سالن جلسات فرمانداری دهگلان با دستور کار پیگیری مصوبات دومین جلسه شورای مشارکت های مردمی در سال ۱۴۰۱، برگزاری پویش شب یلدا توسط اعضای شورای مشارکت‌های مردمی و خیرین و ارائه گزارش عملکرد مشارکت‌های مردمی در سال ۱۴۰۱ توسط اداره بهزیستی و موسسات خیریه برگزار شد.

 

در این جلسه فرماندار دهگلان ضمن اشاره به اهمیت و ضرورت جذب مشارکت‌های مردمی و خیرین در پیشبرد خدمات به جامعه هدف بهزیستی بر اجرای برنامه‌های عملیاتی، آموزش فنی و مهارت و توانمندسازی مددجویان جهت ایجاد اشتغال تاکید کردند. ایشان یکی از وظایف شورای مشارکت‌های مردمی را ترویج فرهنگ مشارکت و استفاده از ظرفیت مردم به ویژه خیرین در امر کمک رسانی به نیازمندان برشمرد.

 

در پایان این جلسه پس از بحث و تبادل نظر و بیان نکته نظرات توسط اعضا راهکارهایی ارائه و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

 

۲۲ آذر ماه ۱۴۰۱