سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۲:۵۳:۱۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۹/۲۲ ساعت ۰۲:۱۷
لینک کوتاه مطلب:

هشتمین جلسه شورای ترافیک شهرستان دهگلان برگزار گردید.

هشتمین جلسه شورای ترافیک شهرستان دهگلان به ریاست حمید معتصمی فرماندار دهگلان در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دهگلان، هشتمین جلسه شورای ترافیک شهرستان به ریاست حمید معتصمی فرماندار دهگلان و با حضور معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری، شهردار دهگلان، رییس پلیس راه استان، پلیس راهور، بخشداران تابعه، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان و دیگر اعضای شورا با دستور کار پیگیری مصوبات جلسه قبل و بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی، در محل سالن جلسات فرمانداری دهگلان برگزار گردید.
در این جلسه موضوعات مهمی از جمله لزوم ساماندهی وانت بارهای سد معبر، تقسیم بندی تمام معابر سطح شهر بویژه بلوار کشاورز برای ارائه خدمات توسط تاکسی ها، تعمیر و رفع نقص دوربین، چراغ ها، علائم و تابلوهای راهنمایی سطح شهر و جاده ها، خط کشی به موقع معابر و محورهای مواصلاتی اصلی، حضور پررنگ و نظارت دقیق راهور و پلیس راه در سطح شهر و جاده ها و ارائه نظرات کارشناسی در بازدید های میدانی توسط کمیته فنی، تقویت واحدهای ترافیکی و حقوقی شهرداری ها و … مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
همچنین در ادامه اعضای شورا گزارشی از اقدامات صورت گرفته را مطرح و بر اساس مصوبات جلسه قبل، راهکارهای لازم جهت کاهش مشکلات ترافیکی ارائه دادند و تمهیدات لازم در این راستا اتخاذ گردید.
۲۱ آذرماه ۱۴۰۱