دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۲:۰۱:۰۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۹/۱۷ ساعت ۱۶:۱۰
لینک کوتاه مطلب:

بازديد فرماندار شهرستان دهگلان از روستاهای دهرشید، تلوار و قشلاق خدا کرم

حمید معتصمی فرماندار شهرستان دهگلان از روستاهای دهرشید، تلوار و از عملیات تسطیح و بهسازی راه مواصلاتی روستای قشلاق خدا کرم از توابع بخش مرکزی بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دهگلان، در این بازدید که بخشدار مرکزی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان، کارشناس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی نیز حضور داشتند فرماندار با دهیاران، اعضای شورای اسلامی و اهالی شریف روستاهای مذکور دیدار و گفتگو نمود و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این روستاها قرار گرفت.

فرماندار شهرستان دهگلان با اشاره به اهمیت حضور و بازدید میدانی از روستاها اظهار داشت: برنامه های منظم برای حضور مستمر در روستاها، مخصوصا روستاهای محروم و دوردست شهرستان را در دستور کار قرار داده ایم.

در این بازدید تسطیح و بهسازی راه مواصلاتی روستای قشلاق خدا کرم که از انتظارات و مطالبات چندین ساله روستاییان بود با پیگیری‌های بعمل آمده توسط اداره راهداری  به صورت عملیاتی اجرایی و مورد استفاده اهالی شریف روستا قرار گرفت.

همچنین معتصمی اضافه نمود: با توجه به اظهارات اهالی مهمترین مشکلات این روستاها نامناسب بودن راه روستایی، نامناسب بودن ساختمان مدرسه، مشکلات تامین آب آشامیدنی بهداشتی و عدم اجرای طرح هادی می باشد که مقرر گردید هماهنگی و پیگیری‌های لازم جهت رفع مشکلات به عمل آید.

 

 

 

 

۱۷ آذر ماه ۱۴۰۱