یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۱:۳۲:۰۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۹/۱۰ ساعت ۱۴:۴۲
لینک کوتاه مطلب:

برگزاری جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران و ستاد برف روبی شهرستان دهگلان

جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران و ستاد برف روبی شهرستان دهگلان، به ریاست حمید معتصمی فرماندار دهگلان در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دهگلان، جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران و ستاد برف روبی شهرستان به ریاست حمید معتصمی فرماندار دهگلان و با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، سرهنگ قاسمی رییس پلیس راه سنندج- دهگلان و اعضای شورای مدیریت بحران شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری دهگلان برگزار گردید.

فرماندار در این جلسه با اشاره به شروع فصل سرما و بارندگی در شهرستان عنوان نمود: با توجه به شرایط جوی، دستگاه های اجرایی با برنامه ریزی، بستر سازی و اقدام موثر و به موقع در راستای کاهش اثرات حوادث احتمالی تلاش نمایند وی در ادامه گفت که مسائل امدادی و کمک رسانی در زمان بحران در اولویت قرار دارد.

اقدامات پیشگیرانه، آمادگی برای احتمال بارش های سنگین، آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در زمینه مشارکت شهروندان در جهت ارتقاء و افزایش آسایش و آرامش، در دسترس بودن ادارات خدمات رسان(راهداری، اورژانس، شهرداری، هلال احمر، پلیس راهور)، خدمات دهی و اسکان مسافران در مواقع بحران و عملکرد اعضای ستاد مدیریت بحران از دستور کارهای جلسه بود.

 

  

 

۱۰ آذر ماه ۱۴۰۱