جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , ۲۰:۱۵:۵۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۲/۱۳ ساعت ۲۱:۲۷
لینک کوتاه مطلب:

پیام تبریک فرماندار دهگلان به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره)

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دهگلان شمس فرماندار دهگلان طی پیامی ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) را تبریک گفت.

شمس فرماندار دهگلان طی پیامی ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) را تبریک گفت.
متن این پیام بدین شرح است :

۱۴ اسفند هرساله یاداور به بار نشستن شجره طیبه نهادي است که به دست پير جماران غرس شده تا ثمره ان رهاوردي باشد براي محرومان و نيازمندان

حمایت از زنان سرپرست خانوار ،ایتام و سالمندان توجه به سلامت خانواده،خودکفايي ، توانمندسازي و کارافريني در جهت عزت و كرامت انساني ازجمله فعاليت هاي كميته امداد در اين عرصه بوده است.

لازم می دانم ایام فرخنده سالروز تأسيس کميته امداد امام خميني (ره) را به تلاشگران اين عرصه خصوصا اهالی محترم شهرستان دهگلان و کلیه کارکنان کمیته امداد شهرستان دهگلان صميمانه تبريک و تهنيت عرض نمايم، اميد است در پرتو عنايات حق تعالي و تحت توجهات حضرت ولي عصر (عج) و با الهام از رهنمودهاي امام راحل (ره) و پيروي از منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) همه با هم در پيشبرد اهداف و ارتقاء جايگاه و نقش كميته امداد درراستاي اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بيش از پيش موفق و مويد باشيد.

همچنین در آستانه ایام نوروز تلاش کنيم با همدلي و مهرباني حس نوع دوستي را بيش از هميشه  در جامعه تقويت کرده و با شركت در جشن هاي نيكوكاري به كمك اقشار ضعيف بشتابيم كه بي ترديد اين رفتارهاي زيباي انساني سعادت دنيا و آخرت را برايمان به ارمغان خواهد داشت.

فرزاد شمس
فرماندار شهرستان دهگلان