چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۳:۴۳:۱۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۰/۱۱/۸ ساعت ۰۱:۲۵
لینک کوتاه مطلب:

تقدیر فرماندار از خدمات رئیس‌ و کارمندان اداره صمت دهگلان

فرماندار شهرستان دهگلان از زحمات فرهنگ اختری رئیس‌ اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان و سالار عبدالملکی کارمند این اداره تقدیرکرد.

طی جلسه ای با حضور شمس فرماندار دهگلان و ارشدی بخشدار بلبان آباد از خدمات فرهنگ اختری رئیس‌ اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان و سالار عبدالملکی کارمند این اداره تقدیر شد.

در این جلسه مقام عالی شهرستان از زحمات چندین ساله اداره صنعت و معدن در کارگروه تنظیم بازار و آرد و نان با اهدای لوح تقدیر تشکر کرد . همچنین ارشدی بخشدار بلبان آباد ضمن تشکر از فعالیت های اداره مذکور ابراز امیدواری کرد جهاد کشاورزی شهرستان به عنوان متولی جدید این کارگروه از تجارب رئیس‌ و کارکنان اداره صمت استفاده نمایند.

در بخشی از این لوح سپاس خطاب به اختری و عبدالملکی آمده است:بدینوسیله از تلاش و مساعی وافر جنابعالی در راستای اجرای برنامه های راهبردی کارگروه تنظیم بازار و آرد و نان  که از حقوق مهم هر شهروندی می باشد و موجب پیشبرد و تحقق برنامه های دولت در این شهرستان گردیده است به مصداق حدیث ( من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق ) نهایت تقدیر و تشکر بعمل می آید. توفیق روزافزون جنابعالی را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه حضرت احدیت مسئلت می‌نمایم.